معاون سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

تولید ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در حوزه فرهنگ و هنر

تولید ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در حوزه فرهنگ و هنر

به گزارش فوری خرید معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینكه اشتغالزایی در سه حوزه فرهنگی، هنری و رسانه ای را در دستور كار داریم، اظهار داشت: در این راستا پیش بینی شده ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید تولید شود.



به گزارش فوری خرید به نقل از مهر، حمید پورمحمدی در مراسم امضای تفاهم نامه با وزارت ارشاد برای تولید 20 هزار فرصت شغلی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه اظهارداشت: بر مبنای تفاهم نامه امروز سه نوع كسب و كار در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای (تولید محتوای دیجیتال) را مدنظر قرار داده ایم.
معاون سازمان برنامه و بودجه كشور اضافه كرد: ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پشتیبانی از این برنامه در نظر گرفته شده كه ۱۶۴۵ میلیارد تومان تسهیلات بانكی در شهرها و ۴۰۰ میلیارد تومان در روستاها توزیع خواهد شد.
وی افزود: با عنایت به اینكه نرخ سود تسهیلات بانكی ۱۸ درصد است سازمان برنامه و بودجه پرداخت دو درصد از این نرخ سود را عهده دار شده، ازاین رو نرخ سود تسهیلات در شهرها به ۱۶ درصد خواهد رسید، همینطور این نرخ در روستاها ۶ درصد است.
پورمحمدی خاطرنشان كرد: برای این كار ۸۲ میلیارد تومان یارانه سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی اظهارداشت: در مجموع پیش بینی شده در جهت این برنامه ۱۹ هزار و ۹۴۱ فرصت شغلی جدید تولید شود كه ۱۲ هزار و ۶۵۸ فرصت شغلی جدید در شهرها و ۷۲۸۲ فرصت شغلی در روستاها خواهیم داشت.
معاون سازمان برنامه و بودجه كشور خاطرنشان كرد: آغاز این برنامه از امسال بوده اما طی سال آینده هم ادامه خواهد داشت.


1397/10/01
23:47:57
5.0 / 5
5161
تگهای خبر: سازمان برنامه و بودجه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
فوری خرید