تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

تمهیدات بسیج شهرداری تهران برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

فوری خرید: به گزارش فوری خرید، مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن اشاره به اهتمام ویژه این سازمان برای برگزاری هرچه باشکوه تر سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با همکاری حوزه و پایگاه های تابعه آماده نقش آفرینی در برگزاری مراسم است.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، حسن زاده وحدت ملی و هوشیاری برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمن را نیاز راهبردی دائمی کشور دانست و با تاکید بر عزم و اراده راسخ ملت شریف ایران در ناکام سازی جریان های معاند و ضد انقلاب خاطرنشان کرد: به فضل الهی حضور پرشور آگاهانه و انقلابی ملت ایران در برنامه های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام در سرتاسر کشور بخصوص مراسم روز ۱۴ خردادماه تهران نشان خواهد داد که ایران و ایرانی راه امام را فراموش و یا گم نکرده است و با نصب العین قرار دادن میراث گرانقدر مقام معظم رهبری، لحظه ای از آرمان ها و درسهای او غفلت نخواهد کرد.

مسئول بسیج شهرداری تهران ضمن اشاره به اهتمام و دستور کار ویژه برای برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های سالگرد ارتحال امام (ره) در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت پذیرفته در قسمت های مختلف، هماهنگی ها و فراهم سازی ظرفیت ها و تمهیدات لازم همچون در زمینه تسهیل حضور و پذیرایی از زائرین در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، قابل ذکر است سازمان بسیج شهرداری تهران متولی برگزاری ۱۰ پردیس فرهنگی و اجتماعی و ۱۰ غرفه راهنمای زائر است. غرفه های راهنمای زائـر، مهدهای کـودک، ایستگاه مـادر و کـودک، ایستگاه تندرستی، جهت عرضه خدمات به کودکان جهت تسهیل امور زوار در خدمت رسانی به مردم آماده خدمت خواهند بود.




منبع:

1403/03/14
15:49:24
5.0 / 5
245
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
فوری خرید