تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین، اعلام زمان برگزاری دومین دوره جایزه

تشریح جزئیات برگزاری جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین، اعلام زمان برگزاری دومین دوره جایزه

فوری خرید: دبیر علمی اولین دوره جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین جزئیات برگزاری اولین دوره جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین در دانشگاه صنعتی امیركبیر را تشریح نمود.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، دكتر بهروز كریمی، دبیر علمی اولین دوره جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیركبیر با پیشینه و تجربه زیاد در زمینه لجستیك و زنجیره تامین بعنوان نخستین دانشگاهی كه رشته لجستیك را در كشور ایجاد كرده، با بررسی جوایز مختلف بین المللی ( ال اس سی به انگلیسی) در دنیا، موفق شد مدل مناسب جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین را ارائه كند.

وی ادامه داد: در امتداد اجرای جایزه لجستیك و زنجیره تامین در مهر ماه سال ۹۷ با وزارت صنعت، معدن و تجارت تفاهم نامه های لازم منعقد شد و بعد از یك سال، موفق به ارزیابی شركت كنندگان در اولین دوره لجستیك و زنجیره تامین شدیم.

دبیر علمی اولین دوره جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین اشاره كرد: به سبب محدودیت هایی كه وجود داشت، در اولین دوره جایزه لجستیك و زنجیره تامین تنها به اعطای گواهینامه و تقدیر نامه سطح یك و دو بسنده شد و در دوره های بعد سطوح بالاتر نیز اعطا خواهد شد.

دكتر كریمی عنوان كرد: برای این جایزه با ۲۵۰۰ شركت مكاتبه صورت گرفت كه در نخستین دوره جایزه ۲۰ شركت حضور داشتند كه در این جایزه چهار شركت تقدیرنامه و ۱۲ شركت گواهینامه دریافت نمودند.

وی اظهار نمود: در حاشیه این جایزه ۴۲ استارتاپ در جشنواره شركت كردند كه در نهایت ۶ استارتاپ برتر انتخاب شدند تا در نخستین دوره لجستیك، طرح خودرا ارائه و سرمایه گذار جذب كنند.

دبیر علمی اولین دوره جایزه ملی لجستیك و زنجیره تامین اضافه كرد: دومین دوره جایزه ملی لجستیك در مهر ماه سال ۹۹ برگزار می شود و در این دوره سطح چهار ستاره جایزه ارتقا می یابد.

دكتر كریمی اظهار داشت: همین طور در دومین دوره جایزه ملی لجستیك مقرر است برترین ها در حوزه های مختلف لجستیكی معرفی شوند.





منبع:

1398/07/18
14:33:15
5.0 / 5
5175
تگهای خبر: تجربه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فوری خرید