خام فروشی معادن در آذربایجان غربی

خام فروشی معادن در آذربایجان غربی

به گزارش فوری خرید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: خیلی از محصولات معدنی استان بصورت خام فروشی عرضه می گردد.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، رضا حسینی در چهارمین جلسه شورای معادن استان با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های استان در حوزه معدن اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های معادن می توان 25 درصد از درآمدهای اقتصادی استان را بدست آورد.
وی با اشاره به اینكه افزود: متاسفانه نتوانسته ایم از تولیدات معدنی استان به نحو شایسته استفاده نماییم و از ارزش افزوده قابل توجه این محصولات برای استان درآمد كسب نماییم.
حسینی افزود: بخش معدن استان نیاز به سرمایه گذاری برای تولید محصولات معدنی در جهت افزایش ارزش افزوده دارد و استانداری آمدگی كامل برای عرضه تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران در این بخش است.بخش معدن استان می تواند زمینه اشتغال خیلی از جوانان استان را فراهم آورد.
وی در مورد نقش معادن طلا در توسعه استان هم اظهار داشت: متاسفانه معادن طلای استان نتوانسته اند نقش موثری در توسعه استان ایفا كنند.
حسینی در ادامه از تولید پنجره واحد تجاری در بخش معاون استان هم اطلاع داد و اظهار داشت: برای رفع موانع و مشكلات حوزه معادن استان و فراهم كردن زمینه لازم برای حضور سرمایه گذاران در این بخش، پنجره واحد تجاری در بخش معادن استان تشكیل می گردد تا سرمایه گذاران بتوانند به راحتی در این بخش سرمایه گذاری كنند.



1397/10/14
15:27:52
5.0 / 5
5347
تگهای خبر: اقتصاد , اقتصادی , فروش , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
فوری خرید