فرماندار تهران تاكید كرد

اتمام پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام تا آخر سال جاری

اتمام پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام تا آخر سال جاری

به گزارش فوری خرید، فرماندار تهران بر ضرورت اتمام ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام(ره) تا آخر سال جاری تاکید نمود.


به گزارش فوری خرید به نقل از ایسنا، احمد قیومی فرماندار تهران در آیین بهره برداری از بوستان شهدای خدمت و ۲۱۰ پروژه عمرانی ترافیکی و خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۰ که در چارچوب صدوبیست وپنجمین پویش «امید و افتخار» با حضور چمران ریاست شورای شهر تهران و اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ برگزار شد، ضمن اشاره به وجود ۱۰۰۰ شهید منطقه ۱۰ تهران اظهار نمود: این منطقه ۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و بدین سان زمانیکه گفته می شود صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مملکت این اقشار هستند به واقع در شهدایی که تقدیم انقلاب شده است این مورد به روشنی دیده می شود.
وی افزود: در دولت شهید خدمت شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب به عینه توجه به مشارکت مردم دیده می شود. آن چه که من از این شهید آموختم حضورشان در بین مردم بود که حضوری واقعی بود و اعتقاد داشتند امور را باید به مردم سپرد و کمک کردند فاصله مسئولین و مردم کم شود و این مورد را یکی از شاخصه های توسعه یافتگی پایدار می دانستند.
فرماندار تهران تصریح کرد: در دل مردم بودن و از مردم بودن و تلاش واقعی برای اینکه حاکمیت به دست مردم برسد از خصوصیت های شهید آیت الله رئیسی بود. مردمی سازی دولت را مورد توجه قرار داده بودند و اعتقاد داشتند هرچه مردم مشارکت داشته باشند توسعه پایدارتری اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه امروز در شهرداری تهران هم خدمت به مردم با قوت و جدیت پیگیری می شود و فضای مردمی سازی مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: پروژه ها با اولویت بندی که توسط مردم انجام شده به مرحله اجرا می رسد و فضای مبتنی بر مشارکت مردم شکل گرفته است. طرح بزرگی به نام ادامه پروژه بزرگراه یادگار امام که در سال ها قبل طراحی شده بود با قدرت پیگیری خواهد شد و این کلان پروژه شهری امیدواریم تا آخر سال به سر انجام برسد.



1403/03/20
09:36:51
5.0 / 5
216
تگهای خبر: خدمات , خصوصی , رئیس جمهور , صنایع
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
فوری خرید