دژپسند:

دولت با نظارت جامع مانع افزایش قیمت ها می شود

دولت با نظارت جامع مانع افزایش قیمت ها می شود

به گزارش فوری خرید وزیر اقتصاد با اشاره به اینكه نظارت بر بازار تداوم دارد و قیمت ها در بازار خدمات و كالا ثابت است، اظهار داشت: دولت با تمركز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و كالاها مانع افزایش قیمت ها می شود.



به گزارش فوری خرید به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند اظهار داشت: نمایندگان در جلسه كمیسیون سوالات متنوعی را مطرح نمودند كه محور بعضی از آنها گمرك، مالیات و بورس بود.
وی با اشاره به اینكه كنترل قیمت ها در شرایط كنونی یكی از مهم ترین بحث های روز است، اضافه كرد: در شرایط عادی در علم اقتصاد قیمت گذاری در بازار بهترین گزینه است.
عضو كابینه دولت دوازدهم اظهار نمود: بیشتر از یك سال است كه تحت تأثیر تحریم های ظالمانه آمریكا قرار داریم كه این كشور تمام قوت و قدرت خویش را به گار گرفته تا بتواند شكاف میان دولت و ملت را افزایش دهد اما طی یك سال قبل با همت و همكاری دولت، مردم و قوای حاكمیت این امر محقق نشد.
دژپسند افزود: دولت با تمركز بر نظارت جامع بر بازار خدمات و كالاها مانع افزایش قیمت ها می شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینكه نظارت بر بازار تداوم داشته و برپایه گزارشات رسیده بازار خدمات و كالا ثبات دارد، افزود: جمعه(24 آبان ماه) نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار تشكیل شد و در آن جلسه قیمت ها مورد بررسی قرار گرفت و مجوزهای صادر شده در گذشته برای افزایش قیمت ها لغو شد.

1398/09/02
17:24:20
5.0 / 5
5245
تگهای خبر: اقتصاد , اقتصادی , بازار , بورس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
فوری خرید