توجه به نقش معدن در توسعه پایدار ملی

توجه به نقش معدن در توسعه پایدار ملی

به گزارش فوری خرید مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری كارهای معدنی  ضمن تاكید بر ضرورت توجه به نقش معدن در توسعه پایدار و تولید ملی اظهار داشت: حالا زمان آن است تا در كنار ارتقای سهم بخش معدن در تولید ناخالص ملی، این صنعت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد كشور برسد.


هفته نخست خرداد به پاس زحمات فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی از سال ۶۷ بعنوان هفته معدن نام گذاری شده است؛ به مناسبت سالروز معدن، فرید دهقانی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معدن اشاره کرد: فرا رسیدن هفته معدن، یادآور تلاش همه کسانی است که با فعالیت در حوزه های متنوع بخش معدن، گام های بزرگی را برای حرکت کشور به سمت توسعه و شکوفایی برداشته اند.
‏‎
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری کارهای معدنی با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری، اشاره کرد: شعار امسال علاوه بر اینکه فرصتی برای توجه دو چندان به معدن، بعنوان یکی از مولفه ها و پایه های اصلی جهش تولید است، مسئولیت فعالان و دست اندرکاران بخش معدن را دو چندان نیز می کند.

وی با تاکید بر نقش معدن در تولید ملی اظهار نمود: حالا فرصت خوبی است که از توانمندی معدنی ایران بهره برده و جایگاه خودرا در جامعه جهانی به دست آوریم و نقش معدن را در توسعه پایدار دریابیم و در کنار ارتقای سهم بخش معدن در تولید ناخالص ملی، این صنعت به جایگاه شایسته خود در اقتصاد کشور برسد.

‏‎دهقانی در آخر با تقدیر از تلاش کلیه دست اندرکاران معدنی اشاره کرد: اینجانب فرارسیدن هفته معدن را به همه فعالان این بخش تبریک عرض می کنم و برای همه کسانی که برای رشد و توسعه معادن ایران تلاش می کنند، خصوصاً برای همکارانم در صندوق بیمه سرمایه گذاری کارهای معدنی آرزوی توفیق بیش از پیش دارم.




منبع:

1399/03/02
11:09:57
5.0 / 5
3606
تگهای خبر: اقتصاد , بیمه , صنایع
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
فوری خرید