افتتاح مرکز پاسخگویی به سؤالات سهام عدالت

افتتاح مرکز پاسخگویی به سؤالات سهام عدالت

به گزارش فوری خرید مرکز پاسخگویی تخصصی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با هدف پاسخگویی شفاف، سریع و همیشگی افتتاح شد.



به گزارش فوری خرید به نقل از شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی از مرکز پاسخگویی تخصصی «سمات» با اشاره به اینکه خدمات مرکز پاسخگویی تخصصی این شرکت در ۲ سطح به سهامداران عرضه می شود، عنوان کرد: در سطح اول نهادهای مالی، ناشران، ارکان بازار سرمایه، کارگزاری ها، حقوقی ها و … قرار دارند که با عنایت به این که شناخت حرفه ای از بازار سرمایه دارند طبیعتاً خواسته و نیازهای آنان از این مرکز متفاوت تر از سایر افراد خواهد بود که ما با تلاش کارشناسان آگاه و کاردان در این مرکز تلاش داریم تا بهترین خدمات را به این دسته از درخواست کنندگان عرضه دهیم.
هدف ویژه سامانه پاسخگویی
حسین فهیمی اضافه کرد: عرضه خدمات به جامعه چند میلیونی سهامداران در کشور از جانب این مرکز پاسخگویی تخصصی سطح بعدی و هدف ویژه این سامانه را در بر می گیرد که می بایست به نیازهای متنوع و گسترده سهامداران با پاسخگویی دقیق، شفاف و همیشگی بپردازد.
ارائه بالاترین سطح خدمات
مدیرعامل سمات در ادامه اظهار داشت: با پاسخگویی به نیازهای جامعه میلیونی سهامداران می خواهیم تا بهترین و بالاترین کیفیت پاسخگویی را در بازار سرمایه شکل دهیم تا با عرضه این سرویس ها، خدمت بزرگی به مردم کشورمان در زمینه رفع نیازها و آگاه سازی از آخرین وضعیت سهامداری شکل بگیرد.
پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی
فهیمی با اشاره به اینکه این تحول در سمات یک فرصت و نعمت بزرگ را به وجود آورده است، عنوان کرد: بدیهی است که وقتی این سامانه راه اندازی می شود نشان داده است که یک انسجام جمعی در «سمات» شکل گرفته و خروجی آن به پاسخگویی شفاف، دقیق و همیشگی به درخواست های جامعه سهامداران در کشور منجر می شود و همه این سرویس ها با همان شماره چهار رقمی ۱۵۶۹ در اختیار سهامداران قرار داده شده است.
تمرکز چندوجهی سامانه جدید
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی در انتها اظهار داشت: تا پیش از طریق اندازی این سامانه تخصصی، تمرکز این به پاسخگویی در مورد سهام عدالت بود، اما از امروز در کنار این مسئله به صورت تخصصی به همه سوالات مردم درباره خدمات شرکت، درخواست ها، پیگیری ها و… پاسخ داده خواهد شد تا سهامداران با کمترین دغدغه و به صورت غیرحضوری در شرایطی که شاهد ادامه انتشار کرونا در کشور هستیم بالاترین سطح پاسخگویی را با تماس با شماره ۱۵۶۹ شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تجربه کنند.
تاریخچه سامانه ۱۵۶۹
شرکت سپرده گذاری مرکزی از خرداد ماه سال ۱۳۹۹ و با شروع آزاد سازی سهام عدالت، مرکز تماس ۲۴*۷ خویش را با سرشماره کشوری ۱۵۶۹ افتتاح نمود که با گذشت بیشتر از یکسال از طریق انداری این مرکز، توانسته است سهم بسزایی را در اطلاع رسانی، پشتیبانی و هدایت سهامداران بازار سرمایه در امور در ارتباط با سهام عدالت و بازار سرمایه داشته باشد.
در همین حال با عنایت به این که مرکز پاسخگویی ۱۵۶۹، بعنوان یک برند و نماد پاسخگویی تخصصی بازار سرمایه شناخته شده، حال با راه اندازی یک واحد تخصصی در این مرکز، پاسخگویی به سوالات سهامداران بازار سرمایه در حوزه امور در ارتباط با سهامداران و معاونت عملیات «سمات» همچون «اصلاح مشخصات، وضعیت دارایی، وضعیت فریز، فرایندهای در ارتباط با سبدگردان» و همینطور امور در ارتباط با معاونت حقوقی سمات همچون «انتقال سهام متوفی به وراث، فرآیند توقیف و توثیق اوراق بهادار» با داخلی های ۲ و ۳ مرکز تماس ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایند.


منبع:

1400/05/11
22:14:13
5.0 / 5
215
تگهای خبر: بازار , تجربه , تخصص , حقوق
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
فوری خرید